Vrijwilligers rooster app
Inzetrooster maakt vrijwilligersplanning simpel. Beheerders stellen roosters in en nodigen vrijwilligers uit om zichzelf online in te schrijven.
Onze opstartassistent helpt je door de eerste stappen heen en binnen een paar minuten ben je klaar.
Voor wie is het rooster geschikt?
Inzetrooster is bij uitstek geschikt voor o.a. sportclubs, musea, zorg, welzijn, buurthuizen, buurtpreventie, boerderijen, maneges, scholen, bibliotheken en andere organisaties met vrijwilligers.
Past dit rooster bij jouw organisatie?
Inzetrooster heeft veel functionaliteiten o.a zelfroosteren, agenda koppelen, automatische herinneringen, diensten overdragen, urenregistratie en persoonlijk profielen.
Wat zeggen onze klanten?
Next Nature gebruikt inzetrooster voor de planning van haar vrijwilligers in de tentoonstelling RetroFuture in het Evoluon. Inzetrooster werkt voor ons heel fijn. Als vrijwilligerscoodinator zet ik in het systeem welke diensten gevuld moeten worden, de vrijwilligers kunnen zelf kiezen wanneer ze zich inschrijven op een dienst.
Kim van Zwietering - Vrijwilligers Coördinator EvoluonWij gebruiken het inzetrooster om onze vrijwilligers te roosteren. Door het werken met het inzetrooster kunnen zij zich flexibel inplannen op de momenten dat het hen uitkomt, en hebben wij altijd overzicht over de planning.
Lieke Kamphuis - Directeur Museum Gebroeders van Lymborch HuisMijn ervaring met het inzetrooster is dat het zeer efficiënte manier is om diensten in te plannen. Doordat mensen zelf hun diensten kunnen invullen is het motiverend om mee te doen aan een evenement. Ze kunnen zelf beslissen wanneer ze hun bijdrage kunnen leveren. Verder is het ook voor mensen met weinig computerervaring goed te beheren.
Therese Pollet - Kunstenfestival AardenburgWe gebruiken inzetrooster voor het plannen van wedstrijden, trainingen, het clubhuis schoon houden, feesten organiseren en nog heel veel meer. Om dit makkelijk te regelen gebruiken wij Inzetrooster. Voor onze roostermaker is de tijd voor inplannen van 20 barvrijwilligers op een zaterdag met 75% teruggebracht.
Jolanda van Wijk - Korfbalvereniging Avanti/PostmakelaardijWij maken sinds een half jaar enthousiast gebruik van Inzetrooster. Na een korte instructie was het gebruiken van deze tool voor onze vrijwilligers een verademing: makkelijk in gebruik, overzichtelijk en altijd realtime en bij de hand. Dat scheelt een hoop onnodige rompslomp bij het sluiten van de roosters
Linsy Theunissen - Coördinator Risk FactoryWij zochten al wat langer naar een makkelijkere manier om de vrijwilligers op onze evenementen in te plannen. Nu kunnen ze zichzelf inroosteren en onderling makkelijk diensten ruilen. Superhandig is ook de functie waarbij je per gekozen periode kunt zien hoeveel diensten iemand heeft gedaan. Organisatie en vrijwilligers zijn tevreden!
Lucia Broekhuizen - PSV de WillaerruitersJarenlang werken wij al met vrijwilligers en roosters. Dit kost de roostercommissie veel tijd en energie. Sinds kort gebruiken wij jullie “fantastische programma”. Hij is gebruikersvriendelijk ook voor ouderen en de minder digitale onder ons. Ons team van vrijwilligers bestaat voornamelijk uit 70+. Het geeft de vrijwilligers vrijheid.
Anouk Folkerts - Coördinator Museum de BuitenplaatsSinds een jaar gebruiken wij deze mooie applicatie. Aanvankelijk alleen voor het plannen van onze bardiensten nu ook voor andere vrijwilligerstaken. De app is simpel en uitstekend toegankelijk voor beheerder en leden en dankzij prima instructies gemakkelijk te implementeren. Het maakt het managen van een vereniging een stuk gemakkelijker.
Ad Huigen- Secretaris ERPV De BommequetSinds juli 2022 maken wij, bij Stichting ’t Praethuys in Alkmaar, gebruik van Inzetrooster. Heel eenvoudig en gebruiksvriendelijk voor zowel de beheerder als voor onze 70 vrijwilligers. Duidelijke instructievideo’s maken je wegwijs in het systeem. Wij zijn heel positief en super enthousiast over dit fijne digitale roostersysteem.
Ellen Janssen - ’t Praethuys AlkmaarWij gebruiken al enkele jaren het inzetrooster en zijn daar zeer tevreden over. Met name over het inlogsysteem en het gebruikersgemak zijn wij zeer te spreken. Ook de mogelijkheid om zelf diensten en tijden in te zetten en de controle op inschrijvingen is zeer gebruiksvriendelijk.
M.vr.gr. Peter Claassen - A.V. de Keien Uden.Met ruim 200 medewerkers is het plannen een uitdaging. Met dank aan het Inzetrooster is het aantal uren plannen verminderd, maar stimuleert het contact tussen medewerkers en biedt meer overzicht en houvast.
Michelle Zandbergen - Officemanager Hunebed centrumVoor vrijwilligerscoördinator én vrijwilligers
Inzetrooster maakt het makkelijker voor zowel de vrijwilliger coördinator als de vrijwilliger. Alle voordelen op een rij.
Eigen huisstijl
Met een corporate account wordt jouw Inzetrooster voorzien van je eigen logo en huisstijl.